Alla inlägg under mars 2016

Av Sofia Magnusson - 7 mars 2016 14:06

Fyllde år i går.. Fick jätte många gratulationer på fb osv. Men de va en vanlig dag bara inget speciellt alls förutom att vi åt ute jag, tvillingen, hennes kille och mamma. Hoppades någon stans att man skulle bli firad på något sätt.. Men tänkte på vägen till skolan att jag köper en tårta och lite kakor i fall att de inte blir något. Skrev på skolans grupp på fb att det fanns fika om någon ville ha och sa en tid... Slutade med att jag och en kompis satt där själva i en och en halv timma med en jävla tårta och massa kakor som jag köpt helt i fucking onödan eftersom att jag själv inte äter skiten.. Kände sig inte alls total mobbad.. Det var till och med as många som gillat inlägget men ingen kan va så jävla snäll och komma när jag ändå köppt detta för deras jävla skull på MIN födelsedag... När andra fyller år ja då jävlar bakar dom och lägger ner jätte mycket i att överraska personen. Vad fan är det för jävla fel på mig? Och den jävla jobbiga frågan all ställer när man fyller år är ju värst! "Har du haft en bra födelsedag?"... Jag vill kunna säga ja och faktiskt mena de men den va fan åt helvette! Eller frågan "Fick du nåt kul/bra?" Den vill jag också kunna svara på men även där får man ju fan ljuga... Varje år tänker jag att jag inte vill fylla år men så tänker jag ändå att jag ska ge de en chans för de kanske inte blir så dåligt.. Detta året skulle jag inte intalat mig om att det skulle bli bra för jag blev bara ännu ledsnare när det gick åt helvette hela skiten! Ville gråta hela dan.. Gjorde ett annat inlägg på skolans sida för skojs skull som inte hade med min födlsedag att göra och fick väldigt dålig respons från en person vilket inte gjorde min dag bättre. Varför känner vissa människor att dom måste få andra att må dåligt bara för att dom tycker annorlunda? Om man nu ska vara otrevlig tycker jag att man kan hålla de för sig själv för dom vet inte hur det kanske får den andra personen att må... Jag hatar denna skolan! Känner inte alls att jag har varken lust eller ork att gå kvar dom sista typ två månaderna.. Jag kan inte ens tänka att det bara är så lite kvar tills jag tar studenten längre för jag håller på att förlora mig själv.. Förlora all kämpar glädje, ork och energi.. Jag vill bara försvinna... Men de löser sig väll eller så får jag väll bara skita i de och kämpa ändå, vet inte än...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards