Direktlänk till inlägg 11 november 2015

Novell? Shortstory?

Av Sofia Magnusson - 11 november 2015 16:38

Hon hade spenderat natten med honom. Hon hade följt med honom till ett bilrace som låg några timmar hemifrån. Det var den tiden på året då värme övergick i kyla. Olyckligt omedveten om nattens kommande kyla hade hon tagit på sig en fin klänning med bara ett par tunna strumpbyxor under och en alldeles för tunn jacka - kanske skulle de få honom att vilja komma tillbaka henne när han såg hur vacker hon var. Hela den natten hade hon ett leende på läpparna, ett hoppfullt leende- kanske skulle han äntligen välja henne och lämna tjejen hon hade blivit lämnad för. Dom pratade inte alls på bilresan hem men hon skrek inombords- TA MIG TILLBAKA!- de kändes som att han hörde henne men sa inget. På morgonen gick hon glatt in på Facebook meddelande för att skriva till honom- de ända stället dom kunde prata med varandra- men de gick inte. Hon var blockad. Det var ett år sedan nu och hon har varken sett eller hört något från honom sen dess.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Magnusson - 7 mars 2016 14:06

Fyllde år i går.. Fick jätte många gratulationer på fb osv. Men de va en vanlig dag bara inget speciellt alls förutom att vi åt ute jag, tvillingen, hennes kille och mamma. Hoppades någon stans att man skulle bli firad på något sätt.. Men tänkte på v...

Av Sofia Magnusson - 20 januari 2016 17:22

Det känns som att jag är tillbaka på grundskolan. Tillbaka till att vara osynlig och ogillad.. Kom en timma försent till engelsk lektionen och dom sista 20 minutrarna av lektionen skulle vi först svara på två frågor om vetenskap individuellt och sen ...

Av Sofia Magnusson - 14 december 2015 00:46

Så nu är de alltså sista veckan i skolan vilket är jävligt skönt men sen är det också jävligt jobbigt eftersom att två av mina bästa vänner slutar 😔 Det kommer bli väldigt jobbigt utan dom men jag får hitta andra att umgås med även om de komm...

Av Sofia Magnusson - 5 november 2015 00:56

Det känns inte som att jag har någon ork kvar för något längre. Dom kan lika gärna låsa in mig någonstans nu känns det som. Jag vaknade när klockan ringde i morse men så tänkte jag att "nä jag orkar fan inte skola i dag för jag är trött", så jag ring...

Av Sofia Magnusson - 3 november 2015 11:06

Jag känner att livet på skolan blir allt svårare och svårare. Jag har nämligen insett att jag int har några vänner förutom en som jag haft sen tidigare år i skolan. Mina bästa vänner slutade i sommras, alla förutom en men han slutar nu till jul.. Jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards