Direktlänk till inlägg 22 april 2015

Kan jag börja leva nu?

Av Sofia Magnusson - 22 april 2015 00:30

Varje gång jag känner att jag börjar må bättre eller att livet faktiskt ser ljus ut så säger min kropp och mitt psyke att det inte får vara så.. Jag mår bra, jag är glad, jag kanske har träffat någon, min familj börjar må bättre och sommaren är snart här så varför känner jag mig då ledsen? Det känns som att jag vill ha en anledning till att bara börja gråta. Men jag hittar ingen.. Jag har inte tänkt på mitt "ex" mycket alls och vet att jag kanske har någon på g som är mycket bättre men ändå är det något som får mig att tänka på honom igen. Typ som att min hjärna säger att: "nu har du inte tänkt eller varit ledsen över ditt "ex" på länge så det får du vara nu". Fuck you brain! Jag har bara knappt en månad kvar av skolan sen är det sommarlov och då ska jag fan ta det lugnt och inte tänka på onödiga idioter eller minnen som får mig att bli ledsen för man ska inte vara ledsen över något som inte förtjänar ens tårar!

Jag har inte riktigt fått hjälp med alla känslorna jag har eller med hur jag mår. Det är ju inte många som förstår hur jobbigt det kan vara att bli dumpad. Det har ju inte vart någon i min närhet som förstått, dom har bara sakt att jag ska skita i honom för han är en idiot men hur jävla lätt är det när man var kär i puckot.. Vissa blir till och med arga på mig och fattar inte att jag kan ha känslor för en sån idiot men alla har ju glömt hur han faktiskt var innan han stack.. Det är bara jag som minns den underbara tiden. Jag blir faktiskt förbannad på dom som blir arga på mig för att jag är ledsen över att jag blivit DUMPAD! Känslorna försvinner ju inte direkt på en sekund! Jag kan inte hjälpa att dom inte har några känslor och att jag är en svag person som lätt går sönder.. Jag önskade att någon av dom kanske kunde lyssna på mig för en gångs skull och kanske säga att det kommer bli bra och att jag får ta den tid jag behöver för att läka i stället för att dom ska be mig släppa skiten och gå vidare!

Nä jag hatar detta ämne nu! Jag ville bara få det ur mitt system så det kanske blir lite lättare att må bra :)


Be happy!

LillFia over and out :D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Magnusson - 7 mars 2016 14:06

Fyllde år i går.. Fick jätte många gratulationer på fb osv. Men de va en vanlig dag bara inget speciellt alls förutom att vi åt ute jag, tvillingen, hennes kille och mamma. Hoppades någon stans att man skulle bli firad på något sätt.. Men tänkte på v...

Av Sofia Magnusson - 20 januari 2016 17:22

Det känns som att jag är tillbaka på grundskolan. Tillbaka till att vara osynlig och ogillad.. Kom en timma försent till engelsk lektionen och dom sista 20 minutrarna av lektionen skulle vi först svara på två frågor om vetenskap individuellt och sen ...

Av Sofia Magnusson - 14 december 2015 00:46

Så nu är de alltså sista veckan i skolan vilket är jävligt skönt men sen är det också jävligt jobbigt eftersom att två av mina bästa vänner slutar 😔 Det kommer bli väldigt jobbigt utan dom men jag får hitta andra att umgås med även om de komm...

Av Sofia Magnusson - 11 november 2015 16:38

Hon hade spenderat natten med honom. Hon hade följt med honom till ett bilrace som låg några timmar hemifrån. Det var den tiden på året då värme övergick i kyla. Olyckligt omedveten om nattens kommande kyla hade hon tagit på sig en fin klänning med b...

Av Sofia Magnusson - 5 november 2015 00:56

Det känns inte som att jag har någon ork kvar för något längre. Dom kan lika gärna låsa in mig någonstans nu känns det som. Jag vaknade när klockan ringde i morse men så tänkte jag att "nä jag orkar fan inte skola i dag för jag är trött", så jag ring...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards