Direktlänk till inlägg 20 januari 2015

Vänner..?

Av Sofia Magnusson - 20 januari 2015 23:16

När jag blev dumpad hade jag inga vänner att gå till eller någon att prata med som förstod hur det kändes eller viste vad dom skulle säga för att jag skulle må bättre. Det jag inte fattar nu är varför dom "vänner" jag "har" som kände idioten inte ifrågasatte det han gjorde eller stod upp för mig som de flesta vänner skulle gjort. Jag antar att deras vänskap med honom var viktigare att rädda än vänskapen med mig. Dom umgås med honom ibland men ingen av dom kan ställa en liten fråga till honom.. Typ varför?!?! Varje gång jag är med dom så är det ingen som ens nämner hans namn och är det någon som gör det så blir det typ direkt pinsam tystnad! Okej att dom kanske inte vill prata om honom för att jag kanske blir ledsen men det är ju jobbigare att man i stället låtsas att han är död! Det är som om han aldrig funnits! Jag blir galen av det för han fanns för mig mer än någon annan! Han är min första och ända kärlek! Klart som fan att man vill höra om han mår bra eller att någon frågar varför han gjorde som han gjorde mot mig! Dessa killar förstår jag mig inte på!

Jag träffade en kille för ett tag sen och jag tyckte han var jätte snygg, trevlig, söt, och awesome! Och sen var vi på en fest tillsammans och han såg märkerna på min arm. Han sa att jag förtjänade bättre och att han tyckte jätte mkt om mig! Vi hade träffats innan så jag kände ju honom och så. Det kändes faktiskt som att han brydde sig om mig och att han inte bara sa massa skit som alla andra.. Senare den kvällen kom vi varandra närmare och allt kändes as bra för jag hade inte mått så bra sen idioten! Så vi strulade ganska mkt och han ville att jag skulle sova hos honom men jag gillar inte att göra det när man är onykter och inte riktigt vet om det är på riktigt eller bara engångs grej. Varken jag eller han ville att kvällen skulle ta slut. Han sa att jag var tvungen att höra av mig dagen efter vilket jag gjorde men sen gick dagarna och till slut var det bara jag som hörde av mig och det orkar inte jag med längre så det har väll gått några veckor sedan jag pratade med honom... Men det är ju så att om inte killen eller tjejen (vilken det nu är man är intresserad av) hör av sig så är han/hon inte tillräckligt intresserad.. Så är det ju alltid i mitt fall.. Jag har dock lärt mig att sluta skriva. Även om man verkligen vill att det ska funka och bli någon så får man bara skita i det, gå vidare och hoppas att man hittar någon bättre. Så har jag fått tänka. Sen tänker jag ju inte så mkt på att hitta en kille och jag letar inte men det är klart att det är svårare att inte tänka på att man är ensam när man blivit dumpad.. Aja det går väll över antar jag :)


//LillFia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Magnusson - 7 mars 2016 14:06

Fyllde år i går.. Fick jätte många gratulationer på fb osv. Men de va en vanlig dag bara inget speciellt alls förutom att vi åt ute jag, tvillingen, hennes kille och mamma. Hoppades någon stans att man skulle bli firad på något sätt.. Men tänkte på v...

Av Sofia Magnusson - 20 januari 2016 17:22

Det känns som att jag är tillbaka på grundskolan. Tillbaka till att vara osynlig och ogillad.. Kom en timma försent till engelsk lektionen och dom sista 20 minutrarna av lektionen skulle vi först svara på två frågor om vetenskap individuellt och sen ...

Av Sofia Magnusson - 14 december 2015 00:46

Så nu är de alltså sista veckan i skolan vilket är jävligt skönt men sen är det också jävligt jobbigt eftersom att två av mina bästa vänner slutar 😔 Det kommer bli väldigt jobbigt utan dom men jag får hitta andra att umgås med även om de komm...

Av Sofia Magnusson - 11 november 2015 16:38

Hon hade spenderat natten med honom. Hon hade följt med honom till ett bilrace som låg några timmar hemifrån. Det var den tiden på året då värme övergick i kyla. Olyckligt omedveten om nattens kommande kyla hade hon tagit på sig en fin klänning med b...

Av Sofia Magnusson - 5 november 2015 00:56

Det känns inte som att jag har någon ork kvar för något längre. Dom kan lika gärna låsa in mig någonstans nu känns det som. Jag vaknade när klockan ringde i morse men så tänkte jag att "nä jag orkar fan inte skola i dag för jag är trött", så jag ring...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards