Direktlänk till inlägg 20 januari 2015

Dumpad

Av Sofia Magnusson - 20 januari 2015 17:57

För några månader sen blev jag dumpad :(

I sommras hängde jag och min tvillingsyster väldigt mkt med en tjej som sandra (min tvilling) var väldigt bra kompis med. Sandras kille var väldigt bra kompis med hennes pojkvän som jag hade varit lite små förtjust i sen jag gick i 7an. Deras förhållande var inte jätte bra för dom bråkade väldigt mkt osv, dom hade varit tillsammans i nästan 4ra år som Sandra och hennes pojkvän. Allt var jätte trevligt och vi hade jätte kul tillsammans. Sen en månad innan skolan började så började han och jag smsa och han åkte förbi mig när han slutat jobba och tog en cigg. Sen gjorde han "slut" med tjejen och dagen efter hade Sandra och hennes kille fest och han var där. Han sov hos mig varje dag tills jag började skolan. En vecka efter jag börjat skolan sa han att han va min pojkvän. Men när jag skulle åka tillbaka till skolan den söndagen så var han jätte konstig. Han svarade varken när jag ringde eller smsade.. På tisdagen sa jag att jag ÄLSKADE honom och att jag var ledsen om det var jag som gjort fel..Men han svarade inte. På torsdagen ringde min mamma mig för hon hade pratat med Sandra som i sin tur hade fått höra från hans "ex" att han hade gått tillbaka till henne.... :'( Jag ramlade ihop och grät! Jag kunde inte gå tillbaka till lektionen för jag var så ledsen! Han sa hela tiden till mig att han tyckte jätte mkt om mig och så gjorde han så här!! Han kunde inte ens göra slut på ett värdigt sätt! Jag var tvungen att be mamma hämta mig för jag kunde inte vara kvar i skolan! Hela min värld hade förstörts! En vecka efter det var jag ute och hade druckit lite vilket man gör ibland. Jag smsade honom och sa att jag hatar honom för att han gjort så mot mig och att jag tydligen inte var värd ett skit som han behandlat mig.. Jag fick svar.. Han sa att han förstod om jag hatade honom men att han gjort fel, att det var mig han ville ha och att han skulle lämna henne för min skull! Jag blev glad och trode på honom såklart. Sen smsade vi vldigt mkt fram och tillbaka om att han skulle lämna henne och jag sa att han fick ta sin tid för jag viste att det skulle bli jobbigt för honom! Jag sa ocks till honom att han aldrig fick lämna mig igen för det skulle jag inte klara... Sen träffades vi en lördag och det var stelt men jag hade saknat att vara nära honom!! Han såg att jag skurit mig på armen och tyckte det var jobbigt men det va ju hans fel så det var bara bra. Dagen efter hade han blockat mig på FB! Det ända stället jag kunde nå honom på! Den söndagen var den värsta dagen i mitt liv! Jag skulle åkt till skolan den dagen men mamma lät mig inte åka för jag var så borta av sorg. Hade jag åkt till skolan hade jag inte varit vid liv i dag.. Jag bara grät hela dagen och kände mig som ett spöke! Mamma ville köra mig till akuten för hon var rädd att jag skulle göra något dumt! Hon bad mig att inte ta livet av mig!! Det va så jävla hemskt att min egen mamma var tvungen att försöka övertala mig att inte ta mitt liv! Sen den dagen har jag inte hört något ifrån honom.. Det var några månader sen nu men jag mår fortfarande svin dåligt över det han gjorde! Det som gör ondast är att han lovade att inte lämna mig igen! Han var min första kärlek och mitt första förhållande! Jag försöker att inte tänka på honom för han förtjänar inte mig men det är svårt! Så jävla svårt! Men det ända jag tänker på när jag tänker på honom är att han är med henne.. Han var ju såklart en idiot mot henne också eftersom att han sakt till mig att det var slut mellan dom men till henne sa han att det bara var en paus. Om man älskar en person, varför behandlar man den persnen som en påse skit?? Har inte riktigt listat ut det än.. Det roliga är att det säkert kommer fler sådana idioter i framtiden :D Ser fram emot det... Haha.


//LillFia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Magnusson - 7 mars 2016 14:06

Fyllde år i går.. Fick jätte många gratulationer på fb osv. Men de va en vanlig dag bara inget speciellt alls förutom att vi åt ute jag, tvillingen, hennes kille och mamma. Hoppades någon stans att man skulle bli firad på något sätt.. Men tänkte på v...

Av Sofia Magnusson - 20 januari 2016 17:22

Det känns som att jag är tillbaka på grundskolan. Tillbaka till att vara osynlig och ogillad.. Kom en timma försent till engelsk lektionen och dom sista 20 minutrarna av lektionen skulle vi först svara på två frågor om vetenskap individuellt och sen ...

Av Sofia Magnusson - 14 december 2015 00:46

Så nu är de alltså sista veckan i skolan vilket är jävligt skönt men sen är det också jävligt jobbigt eftersom att två av mina bästa vänner slutar 😔 Det kommer bli väldigt jobbigt utan dom men jag får hitta andra att umgås med även om de komm...

Av Sofia Magnusson - 11 november 2015 16:38

Hon hade spenderat natten med honom. Hon hade följt med honom till ett bilrace som låg några timmar hemifrån. Det var den tiden på året då värme övergick i kyla. Olyckligt omedveten om nattens kommande kyla hade hon tagit på sig en fin klänning med b...

Av Sofia Magnusson - 5 november 2015 00:56

Det känns inte som att jag har någon ork kvar för något längre. Dom kan lika gärna låsa in mig någonstans nu känns det som. Jag vaknade när klockan ringde i morse men så tänkte jag att "nä jag orkar fan inte skola i dag för jag är trött", så jag ring...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards