Alla inlägg under december 2015

Av Sofia Magnusson - 14 december 2015 00:46

Så nu är de alltså sista veckan i skolan vilket är jävligt skönt men sen är det också jävligt jobbigt eftersom att två av mina bästa vänner slutar 😔 Det kommer bli väldigt jobbigt utan dom men jag får hitta andra att umgås med även om de kommer bli as svårt och jobbigt 😞 Vi har i alla fall en vecka kvar att umgås och ha kul tillsammans! I mon är de någon dans lektion man kan gå på om man vill (jag har inte bestämt mig än), på tisdag ska jag till psykologen och sen är de julbord klockan 17 och efter de ska vi ha vinter "bal", onsdag är de väll pyssel och sånt som gäller och på torsdag är de avslutning. De som kommer vara jobbigast men kanske även roligast i veckan är ju "balen". För jag tycker inte om att vara med på fester och såna tillställningar på skolan eftersom att jag känner mig väldigt obekväm, utstött, marplacerad och ensam just på skolan. Jag känner inte att jag tillför något på skolan och det känns som att de kvittar om jag är där eller inte. Min närvaro har liksom ingen betydelse och jag börjar bara tvivla på mig själv därför tycker jag det är jobbigt att delta och de är även därför jag åker hem varje helg. Men denna gången tänkte jag faktiskt gå eftersom att jag vill umgås så mycket som möjligt med mina kompisar innan dom slutar och man vet ju aldrig om de blir roligt i förväg, man får ta reda på de genom att delta helt enkelt! ☺️ Sen har jag ju en sån jävla press på mig att jag måste se bra ut och jag måste vara "felfri", sen at de aldrig blir så och det slutar med att jag typ hatar mig själv är en annan femma 😜🤘🏻 Varje kväll säger jag till mig själv att "i morgon ska jag bara vara mig själv och inte vara rädd för vad andra kanske tycker och tänker om mig hela tiden, jag ska bara vara avslappnad och skita i allt typ"... De blir aldrig så 😂 Men jag jobbar på de! Jag tror faktiskt att de kommer bli en bra vecka och att de kommer bli roligt på "balen" ☺️ En hur lovet kommer bli vet jag inte men jag tror de kommer bli ett bra lov, hoppas jag. Jag är bara rädd för att träffa folk jag VERKLIGEN inte vill träffa. Men tyvärr är chansen rätt stor eftersom att jag ska bo i min systers lägenhet som är i närheten av såna människor.. Men men ☺️ 

Hoppas alla får en riktigt god jul! ☺️❤️



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards